Doe mee met Chiquita's fitness uitdaging

Chiquita Banana Fitness Challenge

 

Deze zomer lanceert Chiquita een fitnessuitdaging met onze 10 limited-edition stickercollectie om gezondheid en welzijn te bevorderen. Of je nu nieuw bent of goed bent in sporten, neem de dagelijkse stickeruitdagingen die ontworpen zijn om elke grote spiergroep in je lichaam te bewerken.

 

Je kunt slechts één uitdaging aannemen of alle combineren om een ​​dagelijkse fitnessroutine te creëren. Ga zelf de uitdaging aan of daag iemand anders uit met #ChiquitaChallenge

Ontmoet onze voedingsdeskundige

Hieronder staan ​​de beste recepten van Chiquita-bananen om je lichaam voor te bereiden en op te laden, vóór en na een lichamelijke activiteit. Deze zomer zal je lichaam in de best mogelijke vorm zijn dankzij de Chiquita-banaan!

Probeer deze heerlijke gezonde en verfrissende fruitsalade! Dit eenvoudige recept met biologische yoghurt, Chiquita-bananen, rood fruit, zaden en noten wordt gemaakt in een watermeloen en geeft je direct een goed gevoel.
Op zoek naar een eenvoudige snack voor na het sporten? Probeer deze citroenmuffins met chia zaden en Chiquita-banaan. Ze zijn niet alleen heerlijk, maar helpen ook kramp te voorkomen.
Deze energierepen vol met superfoods, Chiquita-banaan en pompoenzaden geven je snel een energieboost en zijn de perfecte snack voor onderweg,
Probeer onze eiwitshake na je dagelijkse training om je spierherstel te ondersteunen! Onze eiwitshake wordt gemaakt met Chiquita-banaan, vanille, hennepzaden en bevroren bosbessen. Gebruik je rijpe Chiquita-bananen en voorkom voedselafval.
Zo eenvoudig te maken en zo heerlijk romig. Deze bevroren smoothie met Chiquita-banaan is rijk aan eiwitten en daarmee de perfecte maaltijd voor na het sporten!
Onze heerlijke robuuste havermoutkoekjes met Chiquita-banaan en bosbessen zijn precies de brandstof die je lichaam goed kan gebruiken voordat je gaat sporten.
Koel na het hardlopen buiten af met ons recept voor gezonde huisgemaakte ijslolly's met Chiquita-banaan! Deze heerlijke ijslolly's worden gemaakt met amandelmelk, Chiquita-banaan, kiwi, perzik, framboos en bosbes.
Onverzadigde vetten zijn precies de brandstof die je lijf nodig heeft tijdens het sporten. Pak een snackbox met noten, chips van Chiquita-bananen, groenten, fruit en een energiereep om je lichaam van brandstof te voorzien vóór of na het sporten.
Dit is een eenvoudige en heerlijke manier om eiwitten aan vers fruit en sap toe te voegen.