Chiquita, de favoriete banaan van ouders overal in Amerika
Chiquita, de favoriete banaan van ouders overal in Amerika

Chiquita, de favoriete banaan van ouders overal in Amerika

Bedrijfsnieuws

Fort Lauderdale, FL. 24 oktober 2017 - Chiquita Brands International, 's werelds meest vooraanstaande bananenleverancier, debuteerde in 2017 met de nieuwe campagne "We Are Bananas".

Deze nieuwe stem van Chiquita verandert het gesprek rondom het merk en bananen als categorie door in de cultuur aanwezig te zijn, en voor een emotionele, speelse discussie tussen haar consumenten te zorgen.

De nieuwe merkcampagne valt samen met de resultaten van de Brand Love Study 2017 van Smarty Pants. Deze baanbrekende studie, nu in zijn 9e jaar, identificeert de merken die het hart van ouders en hun kinderen Amerika-wijd veroveren.

Chiquita werd voor het eerst opgenomen in het onderzoek en werd door de ouders gekozen als het meest geliefde bananenmerk. Het werd gekozen tot #14 in de top 50 merken voor ouders, uit 347 merken en 20 categorieën.

"We zijn vereerd dat ons merk voor de allereerste keer in de studie is opgenomen en dat het zo'n geweldige erkenning heeft gekregen", aldus Andrew Biles, president en CEO van Chiquita Brands International. "Deze erkenning van ouders in de VS is in lijn met onze voortdurende inzet de consument centraal te stellen, en 's werelds meest geliefde bananenmerk te zijn."

merkliefde