Chiquita is altijd de beste keuze OOH
Chiquita is altijd de beste keuze OOH

Chiquita is altijd de beste keuze

Bedrijfsnieuws
24 Apr 2018

Chiquita lanceert een nieuwe multimediacampagne die gebruik maakt van lokale kenmerken in Europa.

Na het succes van Just Smile, de campagne met grote billboards die in de afgelopen twee jaar een lach op het gezicht van mensen overal ter wereld toverde, komt Chiquita in april 2018 met de nieuwe campagne “Altijd de beste keuze” die inspeelt op kleine en grote dilemma's van alledag. De campagne werd ontwikkeld door Armando Testa en wordt via meerdere mediakanalen - van kranten en tijdschriften, billboards en televisie tot abri's en digitale kanalen in verschillende Europese markten - gepresenteerd. Deze zomer is de campagne overal te zien.

Fastfood of restaurant? Sportschool of disco? Gezond eten of goed eten? Er moeten elke dag knopen door worden gehakt. Maar is het eigenlijk wel echt nodig om te kiezen?  Chiquita gelooft dat er ook nog een derde optie is. Dit concept is waar deze campagne met meerdere onderwerpen op is geïnspireerd. De campagne is erop gericht om op een frisse, bruisende en speelse manier voor het voetlicht te brengen dat de iconische blauwe sticker van de Chiquita-banaan, met de kenmerkende 'smile' en de geweldige smaak, altijd de beste keuze is. Wat je ook doet in het dagelijks leven - of je nu met de bus reist of op je fiets springt, gezond eet of goed eet, op de bank hangt of naar de sportschool gaat, appelsap of appelcider drinkt - Chiquita is altijd de beste keuze.

Deze campagne, die van april tot het eind van het jaar loopt, speelt in op relevante culturele kenmerken van elke regio in Europa, zoals eten, bekende plaatsen en zelfs straattaal.

Chiquita is een merk dat geluk, positiviteit en de wens om te delen van mens tot mens doorgeeft: daarom hebben we voor deze campagne de inzet van creativiteit, technologie en digitale kanalen geïntegreerd.

Mediaplanning wordt verzorgd door Local Planet, het internationale netwerk van mediabureaus waarvan Media Italia (Armando Testa Group), een oprichter is.